27 januára, 2023

Spoločnosť Eko-Okna je lídrom na Facebooku spomedzi výrobcov okien

SPRÁVA


Inštitút pre výskumu internetu a sociálnych médií pripravil správu o aktivitách výrobcov okien na sociálnej sieti Facebook. Lídrom sa stala fanpage značky Eko-Okna S.A.

V decembri 2022 vzbudil najväčší záujem medzi používateľmi internetu oficiálny facebookový profil Eko-Okna S.A., čo jej umožnilo dostať sa na prvé miesto v rebríčku. Firma zverejnila 29 príspevkov a získala 4,4 tisíc interakcií internautov.

– Postupne realizujeme našu stratégiu, v ktorej kladieme dôraz na kampaň na sociálnych sieťach. Tento rok sme okrem 25. výročia firmy naplánovali premiéry noviniek, takže toho o nás bude na sociálnych sieťach ešte viac – hovorí Marzena Bauerek, vedúca marketingového oddelenia spoločnosti Eko-Okna.

Inštitút výskumu internetu a sociálnych médií realizuje jedinečné prieskumy v oblasti účinného oslovovania príjemcov na sociálnych sieťach a na internete, ako aj analýzy sentimentov a emócií v oblasti spoločenských očakávaní.

Agata Paszek
Młodszy Specjalista ds. PR
redakcja@ekookna.pl

Zdieľať

Pozrite si tiež

Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241, KRS: 0000586067

Naše webové sídlo používa internetové značky, ako sú napr. koláčiky (súbory cookies), na zbieranie a spracúvanie osobných údajov s cieľom personalizovať obsah a reklamy, a umožňujú analyzovať intenzitu a spôsob používania webových stránok a aplikácií. Koláčiky (súbory cookies) sú informačné údaje, ktoré sa zapisujú a ukladajú v súboroch na koncovom zariadení (tzn. počítači, tablete, smartfóne ap. ), a ktoré webový prehliadač posiela na server pri každej návšteve webovej stránky z daného zariadenia.
Informácie o spracovaní osobných údajov